Naszą szkołę reprezentowało czterech uczniów z technikum informatycznego: Adam Sadowski z klasy 4t i Michał Krzywoszyński z klasy 3t wzięli udział w kategorii RoboCup natomiast Jakub Woźniak i Dariusz Mszal z klasy 3t w kategorii GameCup. Opiekunem uczniów był nauczyciel przedmiotów zawodowych pan Jarosław Majko.
Wszystkie grupy musiały rozwiązać test w części teoretycznej. Uczniowie używali w trakcie zawodów języka polskiego, niemieckiego i angielskiego.
W części praktycznej RoboCup zawodnicy otrzymali program do śledzenia liniowego dla Lego NXT II. Zadaniem grup było ulepszenie programu, tak aby robot ukończył tor konkursowy (Parkur) w możliwie najkrótszym czasie. W kategorii Game Cup drużyny musiały stworzyć program animacji za pomocą aplikacji Scratch na komputerze oraz zaprezentować go w języku angielskim.
Nasze dwuosobowe reprezentacje okazały się najlepsze, zajmując w obu konkurencjach pierwsze miejsca.
Uczniowie Zespołu Szkół Elektronicznych brali udział w poprzednich edycjach konkursu, w których również odnieśli sukcesy. W 2015r. zajęli drugie miejsce a w 2016r. - trzecie miejsce. Możemy śmiało powiedzieć, że Zapewniamy Solidną Edukację, natomiast uczniowie programują swoją przyszłość.
Gratulujemy uczniom sukcesu!