Grupa Oto:     Bolesławiec Brzeg Dzierzoniów Głogów Góra Śl. Jawor Jelenia Góra Kamienna Góra Kłodzko Legnica Lubań Lubin Lwówek Milicz Nowogrodziec Nysa Oława Oleśnica Paczków Polkowice
Środa Śl. Strzelin Świdnica Trzebnica Wałbrzych WielkaWyspa Wołów Wrocław Powiat Wrocławski Ząbkowice Śl. Zgorzelec Ziębice Złotoryja Nieruchomości Ogłoszenia Dobre Miejsca Dolny Śląsk

Nowogrodziec
Budowanie wizerunku firmy

     autor:
Share on Facebook   Share on Google+   Tweet about this on Twitter   Share on LinkedIn  
W dobie konkurencji, każdy klient jest na wagę złota. Sztuką jest nie tylko pozyskanie klienta, który zdecyduje się na usługi lub produkty naszej firmy. Sztuką jest także sprawić, aby klient uznał naszą markę za rzetelną, godną zaufania. To dobry punkt wyjściowy do dalszej współpracy.
Budowanie wizerunku firmy

W profesjonalnej nomenklaturze to nic innego, jak wizerunek firmy, dbanie o dobre imię. Jak dbać o dobre imię marki? Pracować ciężko i oferować klientom najwyższej jakości usługi oraz produkty w najniższej (możliwie najniższej) cenie. Proste? Nie do końca - wiele firm już zyskało szczyty swoich możliwości, konkurując ze sobą o każdego klienta. Aby wyjść przed biznesowy szereg, trzeba czegoś więcej, niż tylko profesjonalizmu. Tu kłania się reklama, która nie tylko wpłynie na postrzeganie naszej firmy, ale także zadba o stały dopływ klientów.

Reklama a wizerunek firmy

Nie ma reklamy bezpiecznej - każdy slogan, każdy banner lub spot reklamowy może zostać opatrznie odebrany. Dlatego reklama to pewnego rodzaju ryzyko i konieczność, bez której nie uda się nam dotrzeć do sporej grupy odbiorców. O ile spoty reklamowe i grafikę zostawiamy profesjonalnym agencjom, tak jako przedsiębiorcy możemy (a nawet powinniśmy) zadbać o inne, jakże ważne detale. Chodzi o swoiste kropki nad i - wizytówki, ulotki, długopisy reklamowe, gadżety dla klientów i kontrahentów - jednym słowem dodatki, które także mogą stać się reklamą.

Brak papieru firmowego lub długopisu reklamowego to nie tylko oznaka zapominalstwa - coraz częściej dla klientów to oznaka braku profesjonalizmu. Statystyczny Kowalski mając całą paletę firm do wyboru zwraca uwagę na najmniejsze detale - musimy być przed nim, zaskakując go przygotowaniem. Podpisanie umowy? Festyn? Spotkanie kontrahentów? Będzie wyglądać lepiej, gdy prócz wizytówek, przedsiębiorca rozda stylowe długopisy reklamowe, na których znajdować się będzie logo, slogan lub adres firmowy. Niby niewiele, ale takie dodatki zostawiają pozytywne odczucia, jednocześnie wpływając na dobre imię firmy.

Sprawdź  długopisy reklamowe na Penmarket.pl - zawsze aktualne propozycje


MR



o © 2007 - 2024 Otomedia sp. z o.o.
Redakcja  |   Reklama  |   Otomedia.pl
Dzisiaj
Poniedziałek 20 maja 2024
Imieniny
Bazylego, Bernardyna, Krystyny

tel. 660 725 808
tel. 512 745 851
reklama@otomedia.pl