Grupa Oto:     Bolesławiec Brzeg Dzierzoniów Głogów Góra Śl. Jawor Jelenia Góra Kamienna Góra Kłodzko Legnica Lubań Lubin Lwówek Milicz Nowogrodziec Nysa Oława Oleśnica Paczków Polkowice
Środa Śl. Strzelin Świdnica Trzebnica Wałbrzych WielkaWyspa Wołów Wrocław Powiat Wrocławski Ząbkowice Śl. Zgorzelec Ziębice Złotoryja Nieruchomości Ogłoszenia Dobre Miejsca Dolny Śląsk

Nowe projekty Fabryki Prasowej

     autor:
Share on Facebook   Share on Google+   Tweet about this on Twitter   Share on LinkedIn  
Wrocławska Fabryka Prasowa, wydawca największej sieci gazet bezpłatnych na Dolnym Śląsku (12 tytułów prasowych i 22 serwisy internetowe) wprowadza na rynek nowe projekty medialne.

Na początku grudnia we Wrocławiu pojawił się w sprzedaży pierwszy, i jak dotąd, jedyny na tym rynku płatny tygodnik informacyjny. Kolportowany jest w sieci Ruchu i Kolportera – kioski, saloniki prasowe w galeriach handlowych, empiki itp. W pełni kolorowa gazeta, drukowana na papierze o podwyższonych parametrach, poza bogatą warstwą informacyjną zawiera tygodniowy dodatek telewizyjny z 35 kanałami. Gazeta, której jednym z haseł reklamowych jest: „Wrocławski tydzień w jednym miejscu” staje się alternatywą dla osób, które z różnych powodów nie śledzą codziennej prasy. Właśnie w tygodniku znajdują wszystkie najważniejsze informacje z ostatnich dni wzbogacone większymi formami – reportażem, analizami gospodarczymi, materiałami historycznymi. W gazecie pojawiły się także nowe rubryki : „Tygodnik na rowerze” skierowana do rosnącej rzeszy wrocławskich cyklistów, „Fantastyczny Wrocław” dla pasjonatów literatury science-fiction czy „Z tygodnikiem do galerii” z relacjami i zaproszeniami na wydarzenia proponowane przez wrocławskie galerie handlowe. W gazecie pojawiły się też coraz popularniejsze na polskim rynku kupony rabatowe. W sprzedaży w każdy czwartek.

Silną pozycję i stałych czytelników zdobył już wydawany i kolportowany na wrocławskiej Wielkiej Wyspie (m.in. Biskupin, Sępolno, Zacisze, Zalesie, Szczytniki) miesięcznik o tej samej nazwie. „Wielka Wyspa” stała się podstawowym źródłem wiedzy o historii i dniu dzisiejszym mieszkańców tego wyjątkowego „miasta w mieście”.

Fabryka modyfikuje także swoje tytuły bezpłatne. Jako pierwszy zmienił się tygodnik „Express Strzeliński”. Jego objętość wzrosła do 32 kolumn, podobnie jak „Tygodnik Wrocławski” drukowany jest w pełnym kolorze, na wysokiej jakości papierze i został wzbogacony o  bardzo atrakcyjny, tygodniowy program 26 stacji telewizyjnych.

Podobne zmiany mające podnieść atrakcyjność gazet bezpłatnych zarówno dla czytelników, jak i reklamodawców przeprowadzone zostaną w najbliższym czasie także w pozostałych tytułach WFP, m.in. w Legnicy i Bolesławcu

W sieci, po unowocześnionym ostatnio portalu nieruchomości plus.pl pojawił się nowy serwis ogłoszeń drobnych – otopasaż.pl. Trwają prace nad zmianą szat graficznych i funkcjonalności pozostałych serwisów WFP (www.wfp.pl) skupionych pod marką otogrupaportale.pl.


red.



o © 2007 - 2019 Otomedia sp. z o.o.
Redakcja  |   Reklama  |   Otomedia.pl

Twój afisz
na grupie Otomedia.pl
zadzwoń: 512 745 851
e-mail: reklama@otomedia.pl
Znajdź wydarzenie
na naszym afiszu
Twój afisz
na grupie Otomedia.pl
zadzwoń: 512 745 851
e-mail: reklama@otomedia.pl
 
Dzisiaj
Poniedziałek 14 października 2019
Imieniny
Alany, Damiana, Liwii

tel. 660 725 808
tel. 512 745 851
reklama@otomedia.pl