Grupa Oto:     Bolesławiec Brzeg Dzierzoniów Głogów Góra Śl. Jawor Jelenia Góra Kamienna Góra Kłodzko Legnica Lubań Lubin Lwówek Milicz Nowogrodziec Nysa Oława Oleśnica Paczków Polkowice
Środa Śl. Strzelin Świdnica Trzebnica Wałbrzych WielkaWyspa Wołów Wrocław Powiat Wrocławski Ząbkowice Śl. Zgorzelec Ziębice Złotoryja Nieruchomości Ogłoszenia Dobre Miejsca Dolny Śląsk

Bolesławiec
Telefoniczne wezwanie na badanie

     autor:
Share on Facebook   Share on Google+   Tweet about this on Twitter   Share on LinkedIn  
Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu korzysta z usług profesjonalnej firmy call center – Screening up, specjalizującej się we współpracy z ośrodkami służby zdrowia.
Telefoniczne wezwanie na badanie

W przypadku bolesławieckiego szpitala, firma telefonicznie informuje pacjentów o możliwości skorzystania z prozdrowotnych programów profilaktycznych. Specjaliści zachęcają do darmowych badań, rejestrują do lekarzy i poradni specjalistycznych, przypominają o zbliżających się terminach, tłumaczą jak należy się do badań przygotować. Jednocześnie personel szpitala nie jest angażowany w rozsyłanie zaproszeń listownych, których skuteczność była minimalna, za to bardzo kosztowna.

Korzystanie z usług call center okazało się strzałem w dziesiątkę. Zanim dyrektor ZOZ nawiązał współpracę z firmą, w powiatowym szpitalu wykonywanych było rocznie około 400 zabiegów kolonoskopii. Teraz, w ciągu jednego miesiąca temu badaniu poddawanych jest aż 200 osób!

Obecnie szpital w Bolesławcu prowadzi dwa programy profilaktyczne w tej formule : badania w kierunku wykrywania zmian nowotworowych w jelicie grubym oraz tzw. akademia czerniaka – badania znamion skórnych. W przyszłości planowane jest poszerzenie badań w zakresie raka płuc, prostaty oraz piersi. Z tego względu konieczne są dalsze inwestycje.

Przed postawieniem diagnozy i w procesie leczenia, zasadniczą rolę pełni indywidualne podejście do często zagubionego i przerażonego pacjenta.

Call center współpracuje np. z paniami zrzeszonymi w klubach Amazonek, które zachęcają do wykonywania badań mammograficznych. Kobiety te same przeszły terapię, lub są w jej trakcie, znają procedury, metody leczenia i rehabilitacji.

W polskiej służbie zdrowia telefoniczne zapraszanie pacjentów na badania oraz doradztwo medyczne jest nowością. Można domniemywać, że między innymi z tego powodu pacjenci tak rzadko korzystali z nielimitowanych programów profilaktycznych, nie zgłaszali się na nie.

Szpital powiatowy dysponuje rozbudowaną bazą danych pacjentów, którzy na przestrzeni lat byli hospitalizowani w Bolesławcu. Dane są grupowane na podstawie wieku, kody terytorialnego oraz numeru telefonu. Dyrektor ZOZ, Kamil Barczyk zapewnia, że żadne informacje – z wyjątkiem numerów telefonów do pacjentów – nie są przekazywane call center i nie opuszczają bezpiecznych serwerów szpitala, są utajnione i zaszyfrowane.

Z usług call center korzysta 20 szpitali w Polsce.


IP



o © 2007 - 2024 Otomedia sp. z o.o.
Redakcja  |   Reklama  |   Otomedia.pl
Dzisiaj
Piątek 19 kwietnia 2024
Imieniny
Alfa, Leonii, Tytusa

tel. 660 725 808
tel. 512 745 851
reklama@otomedia.pl